Why we Need school ?

Jaha idag är det måndag och skola igen och det är dåligt men men det är bara några få dagar kvar tills skolavslutning. Slutar på nästa onsdag. Och Hanna vill att jag ska vänta på henne när hennes skola är där men vi får se hur jag gör. Men iallafall har tagit på mig sminkat mig så jag är klar. Får bara inte glömma och lämna in en lapp för vi ska gå med bössor på stan och samla in pengar till ett barnhem i Mexico. I morgon så ska till skolan vid 08:30 för att hämta bössorna. Men ska borsta tänderna och snart gå. Laddar upp dagens outfit sen så ni får se den. Men ska göra lite collage om vad jag vill ha när jag kommer hem. Ska köpa en ny bikini väljer antingen rosa eller gul får se, det lutar mot gult (det är lime gult, skrik gult) nej! Men nu måste jag göra mig iordning börjar om 30 min ska ner till Redbergs också. Puss Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0