svar på kommentar

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Blogga mera! Och kan inte du ta bild på din skärm på mobilen så man ser vilka appar du har? Du borde lägga upp mer inspirations bilder, outfits och saker du köper & sånt du vill ha. Jag älskar din blogg!
Svar: ja! jag ska ladda upp mera inspirations bilder och outfit kommer idag. Och jag ska till stan snart och köpa avslutningskläder så då kommer det upp shopping. Och laddar upp saker jag vill ha sen. Tar kort på mina appar sen. Hoppas du fick svar. Tack för att du älskar min blogg ♥

Kommentarer
Postat av: emilia&idaa.

sv: tack , din blogg är också super fin!

kram.

2012-06-03 @ 18:00:37
URL: http://emiliaidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0