strawberry

Nu är desigen snart klar men kimberly ska åka iväg så kanske fixar det sista själv. Eller så låter jag det bara vara. Men jag är jätte nöjd bara att jag ska ta en ny bild som jag kan ha som header för vill ha en ny bild istället för någon gammal.. Men det  löser jag senare idag.
Jag vakande för en timmesen och åt då men nu är jag hungrig igen så jag  tänkte ta något mer att äta, och sen ska jag göra mig i ordning och möta love men jag vet inte vad vi ska göra men vi hade tänkt att köpta jordgubbar och typ äta frukost ute eller något. Men vi får göra det innan han åker till turkiet i tre veckor. ååh gud vad fuskigt vill också åka utomlands. och nu är det såhära att jag  har nästan inga bilder så det får blir lite jordgubbar muums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0