Så sant

Kom på en sak jag skriver vad jag vill ha, köper vad jag har gjort, vad jag kommer göra, Dit jag vill åka, dit jag ska åka och massa saker. Men igentligen vet ni inte så mycket om mig eller som man säger så hära att det låter som att jag har det så himla bra hela tiden..
.
Men så är det verkligen inte, Jag skulle inte kunna precis skriva om mina problem på bloggen för så öppen är jag verkligen inte. Och jag är verkligen inte den personen som säger mina problem och  det är liksom jag. Även om allt låter som att det är kul och bra och blablalala så skriver inte jag dem sakerna som är tråkigt & dåligt för allt angår verkligen inte er. Och jag försöker verkligen lägga ner så mycket tid jag kan på bloggen men det blir mindre och mindre tid. Visa dagar bloggar man mycket och andra lite.
.
Och dem bilderna jag laddar upp på facebook, instagram,  är dem bilderna man blir nöjdast med (inte den bilden över och kanske några mer men oftast) Och det är klart man ska ju inte ladda upp fula bilder. Igentligen vet jag inte varför jag skriver detta nu men detta är verkligen så sant.

Kommentarer
Postat av: Ellen

mihihi <3

2012-06-19 @ 20:00:03
URL: http://ellenhur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0