Nya ballerina

Hej jag var i stan idag och fick med mig ett par Tommy Hilfiger Ballerina är jätte nöjd. Dem kanske inte ser så fina ut på bilderna men dem är jätte fina i verkligheten. Och så fanns det Chipies men det står mellan dem blåa och vita. Men tror nog kanske att det blir dem vita men vi får se. Men ska vänta på att mina föräldrar ska komma hem och sen ska jag göra mig i ordning och gå till wendela för jag ska sova hos henne. Och sen ska jag till lek & buslandet men klassen vid 12:30 skönt med sovmorgon. Men ska börja packa min väska. Pussar Linnea
Dom är köpa på Johanssons och gick på 1100 :-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga!! Ha på dem på fredag om det blir bra väder!! För jag pratade med killarna och dem följer med båda två! ;-D

Ska bli såååå kul!!!!!

2012-06-11 @ 20:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0