New in

Hej kom hem alldeles nyss. Trodde jag skulle komma hem vid 21:00 men kom nu. Jag var i Allum och jag fick med mig en klänning och min bror fick 5 klädesplagg och ett par converse men aja. Det fick bli en turkos istället för den oranga, vita, lila/rosa för den fanns inte i min storlek och denna var finnare. Men jag vet inte vilka skor jag ska..? har någon något tips? Ah men det var iaf vädligt mysigt var massa folk. Först så kom vi och sen åt vi massa gått utomhus. Sen så "lekte vi barnen" och dem andra satt och pratade och efter en stund blev det fika och det var jätte gott. Sen så kollade vi massa bilder och så öppnade jakob sina packet och han fick en gitarr, pengar och kalsonger men  efter ett tag råkade han paja ena strängen men han gick till en som kunde laga den och det tog 5 min. Men det var en jätte söt bebis med som jag höll hela tiden. ååh hon var as söt. Nu ska jag lägga mig i sängen och äta vinduvor och kokosbollar och choklad.. Mummms ♥Juste jag fick en sen present av några i min släckt :D
Hahaha min mobil funkar inte och orkar inte plocka fram kameran så himla fult när man tar kort med ipaden i speglen...

Kommentarer
Postat av: amanda

gillar kläningen jättemycket :)jättesöt.

2012-06-12 @ 01:30:30
URL: http://nattstad.se/amathildas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0