Måste ha min mobil innan sommaren

Hej vaknade nyss. Orkar inte med min design. Men den får se ut såhär. Men går dagen av allmänt mysig. Har ätit men inte gjort något annat. Men jag måste ta på mig och sen vid 14:00 ska jag möta upp Wendela för vi ska till stan. Vill spara pengar men ändå så vill jag ha nya toppar funderar att köpa en t-shirt inne på Tessie (tror jag) Men jag får se om jag får med mig något hem. Men ska ta något att äta för jag ät vid ca 11 men har blivit lite hungrig. Igen. Åååh min mobil måste bli lagad innan juli och augusti för måste kunna ta bilder i danmark & lysekil och allt sånt. För annars kommer jag inte kunna mobil blogga och bloggen kommer bli tråkig. Fast nu måste jag ta på mig. Och i morgon ska jag till stan och köpa skor till klänningen. Tror det bli ballerina eller Chipies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0