Långklänning

Åh denna långklänningen ska Mamsen köpa till mig. Var i stan idag med mamma och Katarina och kollade på skolavslutnings kläder och hittade ett par shorts på vila och en topp på vila också så det kommer bli jätte fint. Och sen på Vera moda såg vi denna klänningen så blev tvungen att pröva den och den satt helt perfa så denna ska bli min kommer sitta fint med en snygg solbränna och chipies (vita ska det vara) så fint. Idag blev det ingen bra bloggning men jag bloggar snart igen pussi!❤


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud va fin blogg du har!! <3

Kommentera gärna min!!

Har du instagram, twitter, facebook eller kik?

Kram!

Emma

2012-06-03 @ 20:14:55
URL: http://Love98.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0