Kort måndag

Jaha!! Blev ingen bloggning i skolan men jag började 09:30 och sen hade jag nästan två timmars bamba rast och så slutade vi 14:00 skönt kort dag. Men i morgon ska vi samla in pengar på stan till ett barnhem i Mexico. Jag ska gå med narin, wendela, Diana skulle följt med men hon ska träffa en kille istället för hon har redan lämnat in pengar. Men vi tänkte äta lunch på stan också för jag tror inte vi får någon mat i bamba men spela roll vi kommer äta i stan. Men ligger i sängen och slappar orkar inte göra något. Bloggar snart från datan. Ska städa upp på rummet först och ta en dusch och raka mig och kolla på lite missade saker. Blev ett långt inlägg igen men här får ni lite arkiv bilder! Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0