Juni 9, 2012

Hej nu är desigen  strax klar. Grunden är klar om man säger så..
Men snart kommer min faster och hämtar mig får då ska vi åka till Allum och köpa avslutnings kläder och sen så skulle hon typ köpa gummistövlar heh! Men efter det ska vi åkta till mina syslingar för den ena fyller 14 så vi ska fira honom. Kommer bli jätte mysigt. Och om jag inte kommer hem för sent så ska jag sova hos wendela. Men vi får se. Men jag måste platta mitt hår nu för hon kommer om 20 min. Puss bloggar kanske hos dem eller så bloggar jag ikväll hemma.
Detta har jag på mig: Linne-hm/jeans-ginatricot/ Men jag kanske köper någon topp i stan och har på mig den på kalaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0