jaha då har jag ingen mobil då!!

Jaha! var ute vid 19:00 och skulle möta upp Love och då skulle jag öppna den stora portdörren och då tappade jag min mobil på marken och så var det sten. Och så tog jag upp den och jag ba yees inga sprickor den klara sig säkert och sen så klickade jag på mitten knappen och så klart funkar den inte och jag prövade massa sätt men inget funkar.. Jahaa då har man ingen mobil då.. Så förvänta er inte mycket bloggning jag får göra lite tidsinställda inlägg som jag publicerar på morgonen och sen när jag kommer hem bloggar jag som vanligt. Vi ska lämna in den på lagning nästa veckan så 2-3 veckor utan mobil. Och jag tänkte jag kan ändå ta min gamla sony ericsson mobil men nej har inget kontantkort till den. Ajaja klarar mig nog.. Jag kommer iaf vara mycket socialare och inte lika dryg så det är ett stort plus men kan inte lyssna på musik. Trodde faktist att jag skulle bli mycket ledsnare men nepp!! Men jag kommer klara mig.. hoppas jag att jag får en ny fast jag får välja en ny men då ska jag gå med skal och plast för jag hade ingenting på den, typsikt mig först kameran och nu mobilen vad ska jag förstöra nu??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0