home

Har förlåtat jävligt mycket läsare på denna hära helgen. Vilken inte är så kul. Men ni kommer väl tillbaka?
Aja igår skrev jag är långt inlägg men så klart dampade internetet så allt försvann. Men tänkte berätta lite om vad vi har gjort. Vi har kollat på massa film för det har kommit lite regn. Men det gjorde inget. Men vi åt massa godis och chips, glass. Mumms.! men i lördags tror jag det var så åkte vi till godisgryvan och köpte godis och sen så åkte vi till horlasjön och badade. De var värkligen kallt men skit samma. Det var skönt sen efteråt. Men nu har jag kommit hem då och ska ta mig något att äta och sen ska jag kanske ringa någon, Får se om jag orkar. Men ska kolla lite bloggar och sen får jag väl ta och blogga lite. sktisamma om bilden är lite..


Kommentarer
Postat av: ASTRID

Länka min blogg när du tar bilder från den tack.

2012-06-19 @ 00:41:46
URL: http://Http://www.astridalander.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0