Detta med bloggningen

Hej nu tänke jag skriva en Emo text!
jag vill blogga och jag orkar det och allt men jag har inga läsare. Sen jag vad ca 10 år har jag kämpat för att få en "stor" blogg men har verkligen inte funkat ett tag hade jag många läsare men dem flästa försvann. Som jag skrev vill jag blogga men det är inte kul när så lite bloggar och inga kommentarer häller. Jag vet inte om jag ska sluta. Men jag har ingen mobil nu så jag kanske ska flytta tillbaka till devote. Jag gillar verkligen devote men när man mobilbloggar kan man inte välja kategori eller bildstorlek men nu har jag ingen mobil så det blir toppen och jag kan börja ta med mig min kamera så det kommer massor av bilder från min dag. Tror det blir devote igen då.
Och blogg adressen är http://linneajanssonn.devote.se så nu ska jag verkligen satsa på denna bloggen och jag ska sätta upp massa mål och sånt. Men kolla in på bloggen om ni vill veta vad jag har gjort dem senaste dagarna. Jag älskar er ♥
Bjuder på denna bilden tvär söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0